It is allowed. No problem.
許可されています。問題ありません。
It has been supported in version 1.13.
version1.13で対応しました。
https://youtu.be/3Z5wG0CknWY
It can be avoided by increasing the value of "Object/Mesh/Advanced/Vertex Offset added" in Version 1.0.8p1.
Version1.0.8p1で追加されるObject/Mesh/Advanced/Vertex Offsetの値を大きくすることで回避できます。
Voxel Importer needs to set the texture quality to full in quality settings.
クオリティセッティングのテクスチャクオリティをFullにする必要があります。
No problem. Rights notation etc are also not necessary.
問題ありません。クレジット表記なども必要ありません。
The asset 'Very Animation' created by me can edit Humanoid.
If you create animation with Unity, I recommend this.
私が作成したアセット'Very Animation'はHumanoidを編集が可能です。
Unityでアニメーションを作成するなら、私はこちらを推奨します。
You can see the original color by pressing the space key.
エディット中はスペースキーを押すことでプレビューを隠し元の色を見ることが出来ます。
It has been supported in version 1.02.
version1.02で対応しました。
https://youtu.be/PpU50D_svDQ
Mirroring is only enabled if it contains the name of the GameObject is "Left" and "Right"..
Boneの名前に"Left"と"Right"が含まれる場合に有効になります。
The Normal Bias of Directional Light, please set to 0.
Directional LightのNormal Biasを0にしてください